Comisia pentru Situații Excepționale din raionul Rezina s-au întrunit în ședință

Comisia pentru Situații Excepționale a raionului Rezina s-a întrunit pe 16 noiembrie curent, în ședință. Vezi aici hotărârea Comisia pentru Situații Excepționale a raionului Rezina. Anexa nr.1 la Hotărârea CSE Rezina nr.4 din 16 noiembrie 2022.

Consiliul raional Rezina anunță consultări publice

  Stimați locuitori ai raionului Rezina!        Consiliul raional Rezina anunță consultări publice pe marginea proiectului de buget al raionului pentru anul 2023. Propunerile și recomandările pe marginea acestui subiect, supuse consultării publice, pot fi expediate pe următoarele adrese de email: dfrezina@mail.ru, contactrezina@mail.ru, cons.rez.apl@inbox.ru, sau la următoare numere de telefon: 0254 2 10 72, 0254 2 20 58, 0254 2 10 12, sau la Consiliul...

Tineri informați, tineri protejați!

     Servciul Tineret și Asistență Investițională din cadrul Consiliului raional Rezina, în parteneriat cu CSPT"ARMONIA , condus de Stanislav Atamanenco, au organizat în cadrul Zilei Naționale de Tineret,  o sesiune de informare cu tinerii din satele Echimăuți și Cinișeuți. La ședințe au participat aproximativ 70 de tineri, cu vârsta cuprinsă între 14-35 ani.      Întrunirea a avut drept scop, de a informa tinerii...



Direcția Finanțe

 

Cuzuioc Angela - șef Direcţie

 

Direcţia Finanţe este o subdiviziune a Consiliului raional Rezina, care activează sub conducerea Preşedintelui raionului. 

În activitatea sa Direcţia Finanţe se călăuzeşte de Constituţia şi legile Republicii Moldova, decretele Preşedintelui, hotărîrile Parlamentului şi Guvernului, ordinele, dispoziţiile şi instrucţiunile Ministerului Finanţelor, precum şi de Regulamentul Direcţiei Finanţe aprobat prin decizia Consiliului raional Rezina nr.5/3 din 26.10.2004

 

Principalele funcţii ale Direcţiei Finanţe

1. Elaborează, în termenele stabilite de Ministerul Finanţelor, conform principiilor de bază ale politicii statului în domeniul veniturilor şi cheltuielilor bugetare prognosticul bugetului raionului pe anul/anii  viitor/i.

 

2. Asigură estimarea veridică şi economic argumentată a veniturilor şi cheltuielilor bugetelor unităţilor administrativ-teritoriale.

 

3. Asigură prin finanţare în termenii stabiliţii funcţionarea instituţiilor publice finanţate de la bugetul raional, precum şi finanţarea altor măsuri şi activităţi.

 

4. Prezintă Ministerului Finanţelor bugetul aprobat al raionului pentru a fi inclus în bugetul public naţional.

 

5. Prezintă Ministerului Finanţelor, în modul stabilit, registrele repartizării veniturilor între bugetul raional şi bugetele locale, precum şi normativele defalcărilor din veniturile regularizatoare ale bugetelor respective.

 

6. Pregăteşte materialele şi, în caz de necesitate, înaintează propuneri de  rectificare a bugetului raional.

 

7. Participă , în caz  de necesitate, la efectuarea reviziilor în instituţiile publice şi în primăriile satelor(comunelor) şi oraşului.

 

8. Realizează  acţiuni concrete în vederea  optimizării cheltuielilor bugetului.

 

9. Ţine evidenţa  contabilă a executării bugetului raional.

 

10. Generalizează şi analizează, trimestrial şi anual, rapoartele financiare ale instituţiilor subordonate administraţiei locale, raportează autorităţilor administraţiei publice locale.

 

11. Recepţionează, examinează şi totalizează rapoartele privind executarea bugetelor satelor(comunelor) oraşului precum şi devizele de cheltuieli ale executorilor(ordonatorilor) de buget.

 

12. Prezintă, în termenele stabilite de Ministerul Finanţelor, rapoartele lunare, trimestriale şi anuale privind executarea bugetului raionului;

 

13. Acordă ajutor metodologic şi practic executorilor(ordonatorilor) de buget în probleme ce ţin de evidenţa contabilă şi întocmirea dărilor de seamă privind executarea bugetelor şi îndeplinirea devizelor de cheltuieli.

 

14. Organizează şi desfăşoară sistematic seminare referitor la aplicarea actelor normative, evidenţa contabilă şi întocmirea dărilor de seamă despre executarea bugetelor satelor(comunelor), oraşului, a devizelor de cheltuieli ale executorilor(ordonatorilor) de buget.

 

15. Acordă ajutor  consultativ-metodologic şi practic subiecţilor economici din teritoriu privind evidenţa contabilă, în conformitate cu Legea contabilităţii, standartele naţionale de contabilitate şi comentariile la ele, Planul de conturi contabile al activităţii economico-financiare a întreprinderilor, cu alte acte  normative.

 

16. Efectuează controlul la subiecţii economici din teritoriu privind  corectitudinea ţinerii evidenţei contabile, organizarea evidenţei contabile şi întocmirea rapoartelor financiare, înaintează propuneri pentru lichidarea încălcărilor depistate.

 

Video postat recent

https://www.youtube.com/watch?v=T-1HL2JHjlM&t=223s
Arhivă video

Prognoza meteo

Facebook

Acasă

În sus